Zašto bi svaka tvrtka trebala imati Web Stranicu?
23 Rujan, 2022Bez obzira na primarnu djelatnost tvrtke, njezina online prisutnost može imati značajan utjecaj na prodaju, vjerodostojnost i marketing. Neke tvrtke još uvijek ne prepoznaju da će većina njihovih kupaca prvo posjetiti njihovu web stranicu prije razmatranja kupnje njihovih proizvoda i/ili usluga. Prema globalnoj statistici posjećenosti web stranica, više od 77% radnog stanovništva pregledava web stranice usluga i/ili proizvoda prije kupnje.
Snažna online prisutnost, posebice web stranica, može biti ključna za povećanje prihoda i uspostavljanje vjerodostojnosti. Da, kvaliteta web stranice vaše tvrtke ima značajan utjecaj na rezultate, ali svrha ovog članka je naglašavanje važnosti kreiranja web stranice.

Digitando pomaže mnogim tvrtkama različitih veličina i resursa u razvoju njihove digitalne prisutnosti. U nekim slučajevima, tvrtke i njihovi članovi oklijevaju stvarati i održavati web stranice jer vjeruju da tehnički nisu dovoljno potkovani, ne razumiju kako upravljati web-stranicom ili jednostavno smatraju da im ne treba. U nekim slučajevima, poduzeća su zabrinuta i zbog troškova izrade web stranice.
Dobra vijest je da vaša tvrtka od web stranice isključivo može imati samo koristi. Ako još uvijek niste uvjereni, evo nekih od najboljih razloga zašto vašoj tvrtki treba web stranica:
Izrada kvalitetne web stranice nije trošak, već investicija.
Dr. Christopher Dayagdag
1. Prodaja
Jedan od najvažnijih razloga za izradu web stranice za vašu tvrtku je taj što može povećati vaše šanse za
dobivanje
korisnika.
Kupci koji vas pronađu online i zainteresirani su za vaš proizvod ili uslugu znat će kako vas kontaktirati
zahvaljujući
informacija na vašoj web stranici, dajući vam priliku za povećanje prodaje. Iako su web stranice skupe, one imaju
pozitivan ROI (povrat ulaganja) kada se pravilno koristie.
2. Vjerodostojnost
Jedan od primarnih razloga za izradu web stranice za vašu tvrtku, po našem mišljenju, je povećanje vjerodostojnosti.
Vjerojatno postoji nekoliko tvrtki koje pružaju usluge i/ili proizvode slične vašima. Kako bi se
razlikovali potrebno je imati vizualno privlačnu web stranicu koja jasno prenosi korisne informacije vašim
kupcima.
Ljudi u pitanje mogu dovesti legitimitet same tvrtke u slučaju da nema web stranicu. Posjedovanje web stranice omogućuje
vam da napravite
sjajan prvi dojam i uvjerite ljude da ste legitiman posao.
Kada mlađe generacije razmišljaju o kupnji proizvoda ili usluge, često im je prvi korak da traže te iste proizvode ili
usluge na internetu.
3. Brendiranje
Jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti jest predstaviti svoju marku potencijalnim kupcima. Dobra web
stranica trebala bi
odgovoriti na pitanja: tko, što, kada, gdje, zašto i kako.
To je ujedno i stavka koja vas razlikuje od konkurencije. Kvalitetane i pouzdane
informacije o vašem poslovanju, usluzi i proizvodu može biti teško pronaći ako nemate web stranicu.
4. Organski promet (besplatna promocija proizvoda i/ili usluga)
Imate priliku pojaviti se u rezultatima internetskih pretraživanja nakon izrade web stranice ako je ona SEO optimizirana.
Znači, kada korisnici pretražuju proizvod ili uslugu (primjerice, koristeći Google tražilicu), vaša web stranica će se
pojaviti u rezultatima, ovisno o kvaliteti SEO optimizacije, potencijalno i na prvom mjestu. Ovo osigurava
mogućnost povećanja prodaje putem organskog prometa.
5. Štedi vam vrijeme dok istovremeno pruža korisničku podršku
Mnoge tvrtke dobivaju pozive od potencijalnih klijenata ili postojećih klijenata koji postavljaju jednostavna pitanja o
lokaciji, radnom vremenu i drugim informacijama koje možemo nazvati FAQ. Ako propustite poziv, kupac ostaje neinformiran
i nezadovoljan. Pozivi također odvraćaju vaš fokus od najvažnijih dijelova poslovanja. Internetska stranica smanjuje
broj poziva i povećava internu produktivnost tvrtke. Istodobno, korisnicima pomaže da pronađu bitne informacije bez
potrebe za pozivom, što u konačnici pruža sveukupno kvalitetnije korisničko iskustvo.
6. Vijesti
Budući da vaša internetska stranica radi 24/7, lako je objavljivati novosti svojim klijentima. To je idealan način da oni budu
u tijeku sa svime što radite.
7. Digitalni marketing
Ako planirate iskoristiti digitalni marketing za povećanje potencijalnih kupaca i razvoj poslovanja, vjerojatno ćete htjeti privući promet na vašu internetsku stranicu. Kako biste to učinkovito uspjeli, najbolje je iskoristiti povijesni promet koji je išao prema vašoj internetskoj stranici kako biste mogli ciljati najkvalificiranije kupce i ostvariti najbolji povrat ulaganja u oglašavanje. To je nešto što se ne može postaviti retroaktivno, stoga je najbolje pokrenuti svoju internetsku stranicu ranije, čak i ako trenutačno ne planirate prikazivati oglase.
