0

Blog

Razlozi iz kojih vam treba web stranica!

Zašto bi svaka tvrtka trebala imati Web Stranicu?

Bez obzira na primarnu djelatnost tvrtke, njezina online prisutnost može imati značajan utjecaj na prodaju, vjerodostojnost i marketing. Neke tvrtke još uvijek ne prepoznaju da će većina njihovih kupaca prvo posjetiti njihovu web stranicu prije razmatranja kupnje njihovih proizvoda i/ili usluga. Prema globalnoj statistici posjećenosti web stranica, više od 77% radnog stanovništva pregledava web stranice usluga i/ili proizvoda prije kupnje.

Snažna online prisutnost, posebice web stranica, može biti ključna za povećanje prihoda i uspostavljanje vjerodostojnosti. Da, kvaliteta web stranice vaše tvrtke ima značajan utjecaj na rezultate, ali svrha ovog članka je naglašavanje važnosti kreiranja web stranice.

Image

Digitando pomaže mnogim tvrtkama različitih veličina i resursa u razvoju njihove digitalne prisutnosti. U nekim slučajevima, tvrtke i njihovi članovi oklijevaju stvarati i održavati web stranice jer vjeruju da tehnički nisu dovoljno potkovani, ne razumiju kako upravljati web-stranicom ili jednostavno smatraju da im ne treba. U nekim slučajevima, poduzeća su zabrinuta i zbog troškova izrade web stranice.

Dobra vijest je da vaša tvrtka od web stranice isključivo može imati samo koristi. Ako još uvijek niste uvjereni, evo nekih od najboljih razloga zašto vašoj tvrtki treba web stranica:

Izrada kvalitetne web stranice nije trošak, već investicija.

Dr. Christopher Dayagdag
1. Prodaja

Jedan od najvažnijih razloga za izradu web stranice za vašu tvrtku je taj što može povećati vaše šanse za dobivanje korisnika.

Kupci koji vas pronađu online i zainteresirani su za vaš proizvod ili uslugu znat će kako vas kontaktirati zahvaljujući informacija na vašoj web stranici, dajući vam priliku za povećanje prodaje. Iako su web stranice skupe, one imaju pozitivan ROI (povrat ulaganja) kada se pravilno koristie.

2. Vjerodostojnost

Jedan od primarnih razloga za izradu web stranice za vašu tvrtku, po našem mišljenju, je povećanje vjerodostojnosti. Vjerojatno postoji nekoliko tvrtki koje pružaju usluge i/ili proizvode slične vašima. Kako bi se razlikovali potrebno je imati vizualno privlačnu web stranicu koja jasno prenosi korisne informacije vašim kupcima.

Ljudi u pitanje mogu dovesti legitimitet same tvrtke u slučaju da nema web stranicu. Posjedovanje web stranice omogućuje vam da napravite sjajan prvi dojam i uvjerite ljude da ste legitiman posao.

Kada mlađe generacije razmišljaju o kupnji proizvoda ili usluge, često im je prvi korak da traže te iste proizvode ili usluge na internetu.

3. Brendiranje

Jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti jest predstaviti svoju marku potencijalnim kupcima. Dobra web stranica trebala bi odgovoriti na pitanja: tko, što, kada, gdje, zašto i kako.

To je ujedno i stavka koja vas razlikuje od konkurencije. Kvalitetane i pouzdane informacije o vašem poslovanju, usluzi i proizvodu može biti teško pronaći ako nemate web stranicu.

4. Organski promet (besplatna promocija proizvoda i/ili usluga)

Imate priliku pojaviti se u rezultatima internetskih pretraživanja nakon izrade web stranice ako je ona SEO optimizirana. Znači, kada korisnici pretražuju proizvod ili uslugu (primjerice, koristeći Google tražilicu), vaša web stranica će se pojaviti u rezultatima, ovisno o kvaliteti SEO optimizacije, potencijalno i na prvom mjestu. Ovo osigurava mogućnost povećanja prodaje putem organskog prometa.

5. Štedi vam vrijeme dok istovremeno pruža korisničku podršku

Mnoge tvrtke dobivaju pozive od potencijalnih klijenata ili postojećih klijenata koji postavljaju jednostavna pitanja o lokaciji, radnom vremenu i drugim informacijama koje možemo nazvati FAQ. Ako propustite poziv, kupac ostaje neinformiran i nezadovoljan. Pozivi također odvraćaju vaš fokus od najvažnijih dijelova poslovanja. Internetska stranica smanjuje broj poziva i povećava internu produktivnost tvrtke. Istodobno, korisnicima pomaže da pronađu bitne informacije bez potrebe za pozivom, što u konačnici pruža sveukupno kvalitetnije korisničko iskustvo.

6. Vijesti

Budući da vaša internetska stranica radi 24/7, lako je objavljivati ​​novosti svojim klijentima. To je idealan način da oni budu u tijeku sa svime što radite.

7. Digitalni marketing

Ako planirate iskoristiti digitalni marketing za povećanje potencijalnih kupaca i razvoj poslovanja, vjerojatno ćete htjeti privući promet na vašu internetsku stranicu. Kako biste to učinkovito uspjeli, najbolje je iskoristiti povijesni promet koji je išao prema vašoj internetskoj stranici kako biste mogli ciljati najkvalificiranije kupce i ostvariti najbolji povrat ulaganja u oglašavanje. To je nešto što se ne može postaviti retroaktivno, stoga je najbolje pokrenuti svoju internetsku stranicu ranije, čak i ako trenutačno ne planirate prikazivati ​​oglase.

Image

Web stranice su postale ključni dio poslovanja današnjice te preporučujemo da ju izradite u slučaju da već niste. Stranicu uvjek možete poboljšati vremenom, no ključ je napraviti prvi korak.



Naš portfolio možete pogledati ovdje!

Znači li porast low-code i no-code kraj IT industrije Demistificirajmo Digitalnu Transformaciju