Kako maksimizirati svoju Digitalnu Transformaciju?
2 December, 2022U poslovnom svijetu digitalna transformacija je vruća tema, ali čini se da svatko ima različite stavove o njoj.
Za jednu tvrtku, digitalna transformacija može značiti razvoj jednostavne WordPress web stranice, dok za drugu tvrtku, digitalna transformacija mogla bi uključivati trošenje pustih milijuna dolara za potpunu automatizaciju poslovnih procesa. Bez obzira na vrstu digitalne transformacije koju razmatrate, imajte jednu stvar na umu: digitalna transformacija je putovanje(proces), a ne odredište.

Zamislite da ste kupili automobila: bez osiguranja, održavanja ili redovnog punjenja gorivom nećete daleko stići. Isto se može reći i za digitalnu transformaciju. Kada ulažete u softver za podršku svoje organizacije, morate ga konstantno održavati i poboljšavati kako bi ispravno funkcionirao.
Ocrtajte potrebe digitalnog rješenja i ovisnosti unutar vašeg digitalnog ekosustava, zatim izgradite sheme integracije i arhitekturu rješenja. Istražite rješenja koja su prilagođena zahtjevima vaše tvrtke i otkrijte tehnologiju koja može povećati učinkovitost.
Isplanirajte korake provedbe svoje digitalne transformacije. U ovoj je točki ključno planirati dalje od početne implementacije i razmotriti kontinuirani razvoj identificiranih rješenja tijekom analize.
Tada se spajaju faze analize i planiranja kako bi se plan digitalne transformacije vašeg tima proveo u djelo. Pokušajte predvidjeti i planirati prepreke koje će se vjerojatno pojaviti tijekom vremena.
Tijekom faze poboljšanja redovito ćete procjenjivati utjecaj implementiranog rješenja na vašu organizaciju. Kako biste maksimalno iskoristili svoju digitalnu transformaciju, ova faza zahtijeva fokusirano praćenje i pažljive prilagodbe.
Bliska suradnja između tima za održavanje, tima za stalnu evoluciju i podršku te poslovnog tima koji definira “kako bi digitalni ekosustav trebao biti prilagođen za najbolju podršku vašoj organizaciji” ključni je faktor uspjeha digitalne transformacije.
Digitalna transformacija nije jednokratni pothvat s jasnim početkom i ciljem. Kako bi iskoristili prednosti digitalizacije, poslovni i tehnološki lideri moraju kontinuirano osmišljavati svoj pristup digitalnoj transformaciji kako bi ostali u skladu s poslovnim okruženjem i potrebama poslovanja koje se brzo mijenjaju.