Zašto se tvrtke utrkuju prema Digitalizaciji? Zbog poboljšanja iskustva kupaca i zaposlenika?
05 Listopad, 2022Stalno slušamo o digitalizaciji i preprekama zbog kojih biste mogli zaostajati ako nemate digitalne vještine u ovoj novoj ekonomiji. Digitalizacija je jedna od onih poslovnih fraza za koje smatrate da biste ih trebali bolje razumjeti, ali ju još niste potpuno doživjeli. Uzrok tome može biti složenost i veličina pothvata uključena u samu promjenu načina poslovanja.
Jednostavno rečeno, digitalizacija je transformacija poslovnog modela korištenjem digitalnih tehnologija. Proces digitalizacije pridonosi otključavanju raznolikih vrijednosti, stvaranju novih prihoda i poboljšanju protoka interakcija i komunikacija. Ako se pravilno izvede, može biti od koristi i klijentima i osoblju.

Prema Mattu McLartyju, globalnom direktoru za tehnologiju i potpredsjedniku ureda za digitalnu transformaciju u MuleSoftu, tvrtki Salesforce, mnogi čelnici poslovnih tehnologija s kojima je radio bili su posebno zabrinuti strategijom integracije podataka.
Bez obzira smatra li se "digitalno transformiranim" ili ne, svaka organizacija traži načine kojima može iskoristiti mogućnosti koje nudi digitalna ekonomija. Poduzeća koja žele napredovati u digitalnom gospodarstvu moraju promijeniti svoje perspektive vezane za podatke. Matt savjetuje tvrtkama da prihvate složenost procesa digitalizacije rješavanjem problema jedan po jedan, da imaju holistički pristup ponovnom osmišljavanju načina na koji se poslovanje može prilagoditi online okolini, te da imaju viziju potrebnih promjena.
Organizacije su trenutno pod povećanim pritiskom digitalne transformacije. Neuspjeh same inicijative digitalne transformacije mogao bi koštati tvrtke iznenađujuće velike svote novaca. Poslovni čelnici najčešće zahtijevaju strategiju aplikacijskog programskog sučelja (API) na razini cijele tvrtke i stvaranje povezanih sustava podataka kako bi ostali konkurentni. API je jednostavno softver koji omogućuje korisniku i web stranici ili aplikaciji razmjenu podataka naprijed i natrag.
Poduzeća značajno ulažu u tehnologije koje omogućuju automatizaciju zadataka koji se ponavljaju kako bi se povećala produktivnost, učinkovitost i količina slobodnog vremena. Problem je u tome što su podaci i sustavi poprilično neorganizirani, što rezultira jazom u očekivanjima između partnera, kupaca i zaposlenika (prosječna digitalna interakcija uključuje gotovo 40 različitih sustava).
MuleSoft, odjel Salesforcea i Deloitte Digital, ispitali su 1050 globalnih IT lidera o povezivosti i digitalnoj transformaciji. Studija je otkrila kako sve više i više poslovnih lidera traži API rješenja ta temelju cijele organizacije, zbog čega se IT timovi i dalje bore s rastućom količinom projekata.
MuleSoft je kvalitetna integracijska i API platforma, koja nudi tehnologije za povezivanje podataka, aplikacija i uređaja u lokalnim i cloud okruženjima te olakšava veze između korisnika, alata, podataka i aplikacija potrebnih za poticanje inovacija i ubrzavanje procesa digitalizacije poslovanja.